Artikel Jawa ( Teknologi 6 Motor Pabrikan ing Moto GP )



Wonten kathah hal ingkang nggiyuraken ing MotoGP 2017. Bawi saking wekdal balap ingkang sempat dipunrebah amargi insiden pangginaan ban, dumugi masalah kontrak pembalap kaliyan tim.
Nanging ingkang mboten kawon nggiyyuraken yaiku pangginan teknologi saking montor ingkang dipunginakaken, utaminipun motor pabrikan.
1.       Yamaha

Kathah ingkang ngendika menawi tim niki nggadhahi montor kaliyan kondisi paling sae , uga keyektosipun pancen leres. Saking sisi kesagedan mesin YZR-M1, montor niki nggadahi 4 Siiner Inline kaliyan Crossplane Crankshaft ingkang dipunpanggenaken ing bingkai deltabox alumunium dipunmindhak rem brembo uga suspensi ohlins.
Keuntungan utami M1 yaiku manuver , nunjukaken paling sae ing entri sudut uga medal.
        Nanging dipunbandingaken kaliyan Ducati uga Honda, Yamaha pancen kawon agé kala ngaben keagéan trek kenceng , tirah-tirah malih masalah tengki badhe besem ingkang langkung sekedhik, senaos mekaten pinentu kesasaban utawi mboten yaiku ing pembalap napa piyambakipun sanguh mengendarai kaliyan sae uga kantos finish langkung riyen dados lingkungan manfaatken teknologi pabrik montor balap motogp 2017.
2.       Honda

Kedhatengan Marquez kenging dipunsanjang tonggak sejarah ingkang dipunpek honda ing taun 2013-2014. Kadospundi mboten, RS213V niki ngrupikaken montor motogp andalan uga saged nundukkaken pembalap kelas donya sanes, padahal kala iku marquez niku pembalap ingkang bidhal saking kelas rookie.
Honda RC213V wonten ing mesin V4 ing bingkai aluminium twin-spar, dipunpepaki kaliyan standar kejuaraanipun rem brembo uga suspensi ohlins. Gearbox mulus Honda miwiti debut ing taun 2011 uga ngrupikaken trend-setter.
Wawadosipun wonten ing gearbox pengker, nanging punika yaiku ciptaanipun dening para insinyur honda ingkang wonten ing tim spesialis HRC ( Honda Racing Corporation ), lan pengendarapun mboten diperkenankan katur priksanipun.
3.       Ducati

Iterasi sawes saking Desmosedici GP Fitur V4 ( utawi L4, dados ducati ngantenanaken 90 derajat tata panggen V4) mesin ing aluminium twin-spar frame uga nami - nami ingkang diarepnipun saking brembo uga ohlins . Ing taun lajeng ducati ugi ngandelaken ing proprietary transmisi mulus dst_evo.
4.       Suzuki

Sedaya mesin GSX-RR kagungan line kaping sekawan ingkang pundi ngrupikaken lineup saweg kaliyan spesifikasi khas Suzuki kaliyan frame alumunium twin-spar, brembo uga ohlins pamepak teknologi pabrik montor balap Moto GP 2017.
Mboten naming menika, Suzuki ugi sampun nyekaraken mesin saweg ingkang sambotenipun sanguh dipunengge ing 4 taun kengajeng uga satirahipun sanguh dipunkulakaken upgrade sepertos ingkang dipuntumindakake bibar balap GP Austin pana tumunten.

5.       Aprilia

RSGP dipungambaraken dados V4 ripak ing bingkai aluminium, Kaliyan sedaya jangkepan khas ingkang sampun wonten katur ngarapaken - Brembo uga ohlins, Nanging nyatanipun dereng terdeteksi teknologi pabrik montor balap ing motogp 2016 saking aprilia.
6.       KTM

Teknologi montor pabrikan Moto GP 2016 mboten asing kaliyan KTM. KTM dhateng salebetipun sekawan-stroke taun setunggal. KTM agé nggeret badan saking kelas paling inggil, nanging ajèg dados pesaing utami lebet kategori Moto 3 paling alit.
Taun punika kaliyan rider berpengalaman Pol Espargaro uga Bradley Smith, KTM badhe ndherek berpartisipasi malih ing Moto GP dados montor pabrikan.










Comments

Popular Posts