Artikel Jawa ( Teknologi 6 Motor Pabrikan ing Moto GP )
Wonten kathah hal ingkang
nggiyuraken ing MotoGP 2017. Bawi saking wekdal balap ingkang sempat dipunrebah
amargi insiden pangginaan ban, dumugi masalah kontrak pembalap kaliyan tim.
Nanging ingkang mboten kawon nggiyyuraken yaiku pangginan teknologi saking
montor ingkang dipunginakaken, utaminipun motor pabrikan.
1. Yamaha
Kathah ingkang
ngendika menawi tim niki nggadhahi montor kaliyan kondisi paling sae , uga
keyektosipun pancen leres. Saking sisi kesagedan mesin YZR-M1, montor niki nggadahi
4 Siiner Inline kaliyan Crossplane Crankshaft
ingkang dipunpanggenaken ing bingkai deltabox alumunium dipunmindhak rem brembo
uga suspensi ohlins.
Keuntungan utami
M1 yaiku manuver , nunjukaken paling sae ing entri sudut uga medal.
Nanging
dipunbandingaken kaliyan Ducati uga Honda, Yamaha pancen kawon agé kala ngaben
keagéan trek kenceng , tirah-tirah malih masalah tengki badhe besem ingkang
langkung sekedhik, senaos mekaten pinentu kesasaban utawi mboten yaiku ing
pembalap napa piyambakipun sanguh mengendarai kaliyan sae uga kantos finish
langkung riyen dados lingkungan manfaatken teknologi pabrik montor balap motogp
2017.
2. Honda
Kedhatengan
Marquez kenging dipunsanjang tonggak sejarah ingkang dipunpek honda ing taun
2013-2014. Kadospundi mboten, RS213V niki ngrupikaken montor motogp andalan uga
saged nundukkaken pembalap kelas donya sanes, padahal kala iku marquez niku pembalap
ingkang bidhal saking kelas rookie.
Honda RC213V
wonten ing mesin V4 ing bingkai aluminium twin-spar, dipunpepaki kaliyan
standar kejuaraanipun rem brembo uga suspensi ohlins. Gearbox mulus Honda
miwiti debut ing taun 2011 uga ngrupikaken trend-setter.
Wawadosipun wonten
ing gearbox pengker, nanging punika yaiku ciptaanipun dening para insinyur
honda ingkang wonten ing tim spesialis HRC ( Honda Racing Corporation ), lan
pengendarapun mboten diperkenankan katur priksanipun.
3. Ducati
Iterasi
sawes saking Desmosedici GP Fitur V4 ( utawi L4, dados ducati ngantenanaken 90
derajat tata panggen V4) mesin ing aluminium twin-spar frame uga nami - nami
ingkang diarepnipun saking brembo uga ohlins . Ing taun lajeng ducati ugi
ngandelaken ing proprietary transmisi mulus dst_evo.
4. Suzuki
Sedaya mesin
GSX-RR kagungan line kaping sekawan ingkang pundi ngrupikaken lineup saweg kaliyan
spesifikasi khas Suzuki kaliyan frame alumunium twin-spar, brembo uga ohlins
pamepak teknologi pabrik montor balap Moto GP 2017.
Mboten naming menika, Suzuki ugi sampun nyekaraken mesin saweg
ingkang sambotenipun sanguh dipunengge ing 4 taun kengajeng uga satirahipun sanguh dipunkulakaken upgrade sepertos ingkang dipuntumindakake bibar
balap GP Austin pana tumunten.
5. Aprilia
RSGP dipungambaraken dados V4 ripak ing bingkai
aluminium, Kaliyan sedaya jangkepan khas ingkang sampun wonten katur ngarapaken
- Brembo uga ohlins, Nanging nyatanipun dereng terdeteksi teknologi pabrik
montor balap ing motogp 2016 saking aprilia.
6. KTM
Teknologi
montor pabrikan Moto GP 2016 mboten asing kaliyan KTM. KTM dhateng salebetipun sekawan-stroke
taun setunggal. KTM agé nggeret badan saking kelas paling inggil, nanging ajèg
dados pesaing utami lebet kategori Moto 3 paling alit.
Taun punika
kaliyan rider berpengalaman Pol Espargaro uga Bradley Smith, KTM badhe ndherek
berpartisipasi malih ing Moto GP dados montor pabrikan.
Asal Referensi :
- motogp.com
-http://www.ligaolahraga.com/detail/12013/menilik-teknologi-6-pabrik-motor-balap-motogp-2016-part-1/
- motogp.com
-http://www.ligaolahraga.com/detail/12013/menilik-teknologi-6-pabrik-motor-balap-motogp-2016-part-1/
Comments
Post a Comment
Terimakasih telah ber komentar ^